Povestea logo-ului nostru, sau cum de ne reprezintă un strugure

20/09/2012 at 10:16

Blogosfera VranceaCând spunem „Vrancea”, ne gândim la struguri. Noi suntem cunoscuţi pentru faptul că avem atât de multe vii, încât în restul creşte invidia. Noi când mergem în vizită la cineva care ştie că suntem din Vrancea, suntem inevitabil întrebaţi cum de n-am adus nicio sticlă de vin de-acasă. Adevărul e că nu toţi consumăm vin aşa cum îşi închipuie cei din afara judeţului, dar viile ne acordă fără să ne întrebe acest statut, de oameni cu vin în casă.

Logo-ul nostru nu-i format dintr-un strugure pentru că suntem nişte beţivani, că dacă stăm să ne analizăm mai bine situaţia, consumul moderat al vinului este un lucru recomandat de medici, iar noi încurajăm calitatea vieţii, pentu că aşa suntem şi noi, sănătoşi, atât la minte cât şi la trup. Şi ne place ca şi cititorii noştri să fie la fel.

Maestrul, designer-ul logo-ului, este nimeni altul decât Mircea Ostoia, un doctor dentist pasionat de design care, printre altele, este şi blogger vrâncean.

Boabele strugurelui, aşa cum descrie însuşi artistul, reprezintă nişte bule de discuţie, adică exact discuţiile pe care le avem noi, bloggerii vrânceni, între noi. Alea constructive şi pregătite să mute munţi.

Atât voiam să vă spun, că strugurele nu e pentru că suntem nişte oameni cărora le place să consume mult alcool şi că boabele de-aia arată aşa cum le vedeţi acolo. :D

Mulţumim, Mircea, pentru răbdarea şi inspiraţia pe care ai avut-o pentru a crea logo-ul nostru!